Im into Paintball?


Salamz...nama aku zick ammirul...aku sememangnya suke sgt kart benda yang agak outdoor dan agak extreme nieh...1st time aku main paintball mase kart tournament anjuran umno petaling jaya..tu pon en azizul yang ajak aku main...dah lama mengidam nak main...tetibe je ade orang ajak main FREE... pergghh sape tak nak main...aku pon x lepaskan peluang la..cuak gak mase 1st time pegang markers(pistol paintball)...tapi lepas dpt tembak org.. ade la confident sket...yang membuat kan aku bertambah confident bile musuh tembak aku.. pastue aku OUT...tue yang membuatkan lagi aku bertambah confident nak menembak org..mase dalam tournament tue ada otai paintball..sape x kenal kalau BOB, dulu dier main team manawave kots.. so..banyak la jugak dier baghi tips kat team..akhirnya sampai final..lepas final..ape lagi...Menang la..no 1 beb.. 1st time main..1st time menang.. best gilerr..
so...bermula la penglibatan aku dalam Sukan MEMBUANG DUIT NIEH...tapi Syok punyer pasal..layan je la beb...... :)

0 comments: